Fleecetäcke från Börjes?

Jag har det till vår nordis..det passar bra och är snyggt!
verkligen prisvärt. fungerade bra också!
 
jag funderar på att köpa det. men det var så otroligt billigt så jag började undra om det bara var skräp..
 
Jupp..jag har oxå det och är väldigt nöjd med det..
Köpte även ett i beige precis som är ganska mycket dyrare och är inte alls nöjd med det..
 
Japp, det är STORT och ganska tunt men funkar jättebra som svetttäcke, svetten lägger sig på utsidan. Så tycker absolut det är prisvärt!

//jo7 :bump:
 
Jag köpte ett till min shettis, det var ganska djupt framtill,men pillig som man är så sydder jag till det själv...och nu sitter det super...har hållt sig snyggt och fint.

//Becky
 
en bekant av mej hadde et i sitt stall. kände lite hastigt på det, och jag tyckte det kändes bra ut. Och så är det himla snyggt tycker jag!
 
Golden Stripe är väl inte i fleece??
Har i mååånga år velat ha ett Golden Stripe täcke :love: Men blir aldrig att jag köper de få gånger jag ska köpa... :(
 

Liknande trådar

Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
846
Senast: Anna-KarinO
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 436
Senast: Roheryn
·
Utrustning Köpte för ett tag sen en begagnad ljusbrun prestige sadel (det var den enda som satt bra på min häst) Gillar inte färgen, vill hellre ha...
Svar
6
· Visningar
1 038
Senast: caballus
·
Utrustning Det är fuktigt i sadelkammaren och det finns bara en liten avfuktare som inte riktigt räcker till. Läder som inte används så ofta börjar...
2
Svar
30
· Visningar
1 894
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp