fleecetäcke med hals

Phaedra

Trådstartare
Jag letar efter ett fleecetäcke med hals/halv hals. De täcken som jag har tittat på har varit väldigt tunna och jag vill ha ett som är lite tjockare. Förslag? Ska helst gå att beställa.
 
Hittade ett billigt på glirnashopen.com men det finns bara i 125 och 135. Har inte känt på det dock.
 
Jag har kollat på täcket från lillhästen, det är ju bra pris också :), men jag skulle helst vilja höra en åsikt från någon som har känt på täcket.
 
TIB horse har jättebra fleecetäcken med hals. Har 2 stycken sådana och dom fungerar superbra och är i bra kvalité.
Finns från storlek Small och upp.

Min häst som drar ca 135-145 har storlek Medium.

Finns i läckra färger, kolla in deras hemsida!

Där kan du också se vilka som är återförsäljare åt dom.

Lycka till! :bump:
 
Det är lite olika. Men skulle nog säga ca 450-700:-, men det är dom helt klart värt! Hör med några av återförsäljarna, då får du veta priserna.
 
jag har det gröna från lillhästen.
har bara provat det på hästen än så länge men det sitter bra och är ganska tjockt.
är helnöjd :banana:
 
en i mitt stall har ett från exklusiv.nu å hon är jätte nöjd med dom!! men är aaaastora i storleken... är 180 hög, fick ta 145 i strlek *hehe*!! :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag ska beställa nytt övergångstäcke och fastnade för Hansbo PRO 150g med separat hals. Nu behöver jag hjälp med att välja storlek...
Svar
1
· Visningar
406
Senast: sweep
·
Utrustning Jag är ganska okunnig när det gäller bett och har hållit mig väldigt basic hela tiden. All min erfarenhet är ju från ridskolebetsling...
2
Svar
21
· Visningar
632
Senast: Linda_A
·
Kläder & Bli fin Kära Buke! Jag vill ha en vinterkjol för att slippa ha byxor på mig hela tiden. Vet inte riktigt vilken stil jag söker men när jag letar...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp