flektvagn till shettis

alexvb

Trådstartare
*ska vara flaktvagn, men vet inte hur jag ska ändra detta?*

Hej

Jag funderar vilken vagn jag ska köpa till min shettis och skulle helst har en 4-hjulning. Vagn ska vara lätt att dra och lämpligt till att hämta t.a. hästmat, hönsmat eller att ta med en av hunderna. Tänkte på någon lilla flaktvagn, men hitter inte riktigt vad jag letar på nättet.
När jag letar hos företagar, hitter jag framtförallt maratonvagnar till shettisar och det är inte meningen.
Sen finns det ju de stora vagnar till stora hästar.

Kanske leter jag på fel plats? kanske har de en annar nam med? (jag är ju hollandska så jag är inte säkert vilken namn jag ska kolla?)

Har ni kanske en idé vilken sort vagn/vilken namn/mm jag ska kolla för att hitta lite utbud?
 
Sv: flektvagn till shettis

ah FLAKvagn. Ingen flekt eller flakt. :) Men hur som helst... hitter inget under flakvagn heller.
 
Sv: flektvagn till shettis

Tyvärr inget att ha, som jag skrev i början. Kolla varje dag hästnet och blocket. Det är därför att jag undrar om det kanske fans något liknande ny. Tror att det blir någon wagonette då. Inte samman, men jag tror inte att det finns inte riktigt en alternativ.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 785
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 502
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Innan jag tar det stora beslutet att köpa min första egna häst tänkte jag att det vore en god idé att först hyra en häst från ett...
Svar
11
· Visningar
1 812
Hemmet Jag drömmer om en sådan där stor, härlig solsäng i typ king size-storlek med fladdrande gardiner och massor av kuddar att ligga och...
2
Svar
30
· Visningar
6 565
Senast: Riru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp