P

Pirayan

Jag vet att jag tjatar om honom i alla min trádar, men jag skulle sá gärna vilj veta mer om honom och hans avkommor.
Ingen som vet nágot?
Tacksam för svar :bow:
M V H Lotta

ameo

Moderator
Vill bara påminna *återigen* om att vi ska svara grundläggande på frågorna HÄR, så att man kan läsa svaret HÄR!
En länk ska bara användas för att man *frivilligt* ska kunna fördjupa sig mer i ämnet ifråga... ;)

Gäller ALLA, inte bara dig!

W

Whiskey

Min häst har Flemminghs far Lacapo som morfar...
Och Lacapo vet jag inte så mycket om så jag är lite nyfiken på den fronten! Någon som vet något? :confused:

Liknande trådar

Avel Undrar om det är någon här som skulle vilja förklara lite om detta med genuppsättning osv…. Främst inom hbl/fb aveln. Har bland annat...
Svar
0
· Visningar
250
Relationer Jag har en släkting som är svårt sjuk och ligger för döden enligt andra släktingar. Jag vet inte hur nära inpå man brukar uttrycka dessa...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 017
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Hej, Denna fråga har säkert varit uppe en massa ggr men ber gärna om er input givet mina förutsättningar. (Funderar i första hand på om...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 567
Senast: Pilot
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
1 755
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar