Fler bilder per inlägg?

Jag anser nog att det kan vara bra med en begränsning. Delvis för att man kanske får tänka till lite och välja den bästa bilden, samtidigt som chansen att det blir en förklarande text till just den bilden ökar.

Vill man kan man skriva fler inlägg om man vill lägga in fler bilder.

Det minsta problemet är nog att bilder tar betydligt mer plats på servern än annat och platsen kostar även om kostnaden inte är så stor.
Längre tillbaka gick det inte att ladda upp bilder alls till Bukefalos utan alla fick länkas in, så lite bättre har det blivit :)
 
Man kan ju redan lägga in flera bilder om man gör det via länk. "infoga bild genom URL." bilderna kommer upp direkt i inlägget ändå.
Man måste förstås ladda upp på en annan sida först, men det är inget större bekymmer tycker jag. :)
 
Man kan ju redan lägga in flera bilder om man gör det via länk. "infoga bild genom URL." bilderna kommer upp direkt i inlägget ändå.
Man måste förstås ladda upp på en annan sida först, men det är inget större bekymmer tycker jag. :)
Det vet jag :) Men oftast så försvinner de bilderna efter ett tag av olika anledningar (för att det är tidsbegränsat, eller som tex photobucket som tillslut krävde betalning för att hosta bilderna) och det tycker jag är tråkigt. Trist när man kikar i äldre trådar, eller långa bildtrådar och alla bilderna folk pratar om bara är borta :(

Så jag gillar när det går att ladda upp via forumet man är på, så bilderna ligger kvar.
Jag anser nog att det kan vara bra med en begränsning. Delvis för att man kanske får tänka till lite och välja den bästa bilden, samtidigt som chansen att det blir en förklarande text till just den bilden ökar.

Vill man kan man skriva fler inlägg om man vill lägga in fler bilder.

Det minsta problemet är nog att bilder tar betydligt mer plats på servern än annat och platsen kostar även om kostnaden inte är så stor.
Längre tillbaka gick det inte att ladda upp bilder alls till Bukefalos utan alla fick länkas in, så lite bättre har det blivit :)
Förstår hur du tänker. Jag tycker ändå att det vore bra att kunna lägga in flera bilder i ett inlägg. Det blir ju bara att man får göra en massa inlägg istället, som du säger. Tycker ändå man sållar när man laddar upp, lat som man är... :p

Ja, det är jättebra att funktionen att kunna ladda upp bild öht har kommit till!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 303
Senast: cili
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 344
Senast: Gunnar
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
552
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • bandage på katt
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp