Flera foton i samma inlägg ?

palle

Trådstartare
Om jag inte minns helt fel kunde man tidigare lägga in fler foton i samma inlägg, men nu kan jag bara lägga in ett foto i varje inlägg...

Går det att få in flera foton i ett inlägg eller är det kört ?
 
Det går om du har dem uppladdade på en extern sida som Imgur och lägger in bilderna genom URL.
 
Men jag trodde att det inte behövdes längre att man måste ha fotona i dyra album på internet....

Jag är absolut inte intresserad av att göra så igen då jag förlorat över 8000 foton när såna ställen går i konkurs....
Plus att jag fick hundratals foton stulna till olika småtjejers hästsidor och annonser på både Blocket och Hästnet utan att varken sidorna eller annonsörerna brydde sej.... 🙄 😲 😵
 
Men jag trodde att det inte behövdes längre att man måste ha fotona i dyra album på internet....

Alltså, Imgur är gratis och du kan göra dina album privata. De flesta andra sidor där du kan ladda upp dina bilder har liknande funktioner. Dags att uppdatera kunskapen lite, kanske?
 

Liknande trådar

Samhälle Jahapp. Hur tänker ni? Betala eller reklam? Jag känner mig kluven och vill helst strunta i allt ihop. Facebook har blivit riktigt kasst...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
6 178
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag har en fråga angående Facebook. Jag har få vänner där samt få grupper alltså ett litet flöde. Men från vissa vänner ser jag alltid...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 307
Senast: mars
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 341
Senast: cili
·
Utrustning Hej alla! Jag har fått en mattespad av grannen, som jag tänkte tvätta innan användning. Men det är helt omöjligt att få upp dragkedjan...
Svar
4
· Visningar
576
Senast: Valle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp