Bukefalos 25 år!

"Flippan bettet"

E

Estelle

\"Flippan bettet\"

Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?

S

SanchoPancho

Re: \"Flippan bettet\"

Testa under Hästutrustning istället.

HAr kollat på det, det kostar 2500 ungefär, varierar säker från affär till affär men runt där.

E

Estelle

Har kollat på det å så.....hur kan det vara så fruktansvärt dyrt = :confused:
är det bara för att MAlin rider på det eller ? jag menar det är ju knappast dyrarare att tillverka än ett vanligt pelham :crazy:

E

Estelle

det ser inte så speciellt ut ...gummi och stål bara :smirk:

P

Petunia

Jag kan inget om sånna bett (har aldrig sett något på riktigt) men som det ser ut så skulle jag gissa att det borde gå att ersätta med ett jaktkandar/kimblewickbett, vilket är ungefär en tiondel så dyrt...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nyligen köpt en ny häst. Han är från Holland och jag har inte så mycket info på vad han har gjort innan. Ett problem vi har...
Svar
2
· Visningar
472
Kropp&Själ Hej alla! Jag har pluggat mycket tidigare och vet egentligen inte varför jag inte skaffat nån tidigare, men.... 🤷‍♀️ Nu tänkte jag...
Svar
4
· Visningar
239
Hästvård Hej, vår lilla shettis går konstigt med ena bakbenet. Typ som att benet "hoppar ur led".? Vad kan det bero på? Har tänkt att de kanske...
Svar
7
· Visningar
680
Relationer Konstig fråga kanske. Men jag har några relationer där jag ibland blir orolig ifall personerna lever eller inte... Om man inte har...
Svar
9
· Visningar
765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXLI
  • Jultråden 2021
  • Lyrica?

Hund, Katt, Andra Djur

• Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Banta katt

Hästrelaterat

Omröstningar