"Flippan bettet"

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Estelle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 639
E

Estelle

\"Flippan bettet\"

Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?

Re: \"Flippan bettet\"

HAr kollat på det, det kostar 2500 ungefär, varierar säker från affär till affär men runt där.

Har kollat på det å så.....hur kan det vara så fruktansvärt dyrt = :confused:
är det bara för att MAlin rider på det eller ? jag menar det är ju knappast dyrarare att tillverka än ett vanligt pelham :crazy:

det ser inte så speciellt ut ...gummi och stål bara :smirk:

Jag kan inget om sånna bett (har aldrig sett något på riktigt) men som det ser ut så skulle jag gissa att det borde gå att ersätta med ett jaktkandar/kimblewickbett, vilket är ungefär en tiondel så dyrt...

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
494
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 913
Senast: Görel
·
Utrustning Funderar på att investera i boxmattor, ni som har eller har haft, vad är era erfarenheter? Går det åt mindre strö eller lika mycket men...
Svar
17
· Visningar
1 273
Senast: Marita73
·
Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
260
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka