"Flippan bettet"

E

Estelle

\"Flippan bettet\"

Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?
 
Re: \"Flippan bettet\"

Testa under Hästutrustning istället.
 
Re: \"Flippan bettet\"

HAr kollat på det, det kostar 2500 ungefär, varierar säker från affär till affär men runt där.
 
Re: \"Flippan bettet\"

Har kollat på det å så.....hur kan det vara så fruktansvärt dyrt = :confused:
är det bara för att MAlin rider på det eller ? jag menar det är ju knappast dyrarare att tillverka än ett vanligt pelham :crazy:
 
Re: \"Flippan bettet\"

det ser inte så speciellt ut ...gummi och stål bara :smirk:
 
Re: \"Flippan bettet\"

Jag kan inget om sånna bett (har aldrig sett något på riktigt) men som det ser ut så skulle jag gissa att det borde gå att ersätta med ett jaktkandar/kimblewickbett, vilket är ungefär en tiondel så dyrt...
 

Liknande trådar

Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
1 928
Senast: mily
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Ev behöver vi framöver en ny dressyrsadel till vår ponny, swb/ welsh med platt rygg och inte så...
Svar
3
· Visningar
897
Senast: Amanda_F
·
Hästvård Hej! Jag och min syster är fodervärd till en häst. Vi har haft henne i ca 3 veckor ”själva”. Min syster har ridit henne hos ägaren i...
Svar
7
· Visningar
1 550
Senast: Hoarfrost
·
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
923
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp