Florsocker i maränger

Bevis :p
 

Bifogade filer

  • 15309956400801603011275.jpg
    15309956400801603011275.jpg
    198,7 KB · Visningar: 110
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:
 
Men om man har lite tålamod med dessa plastbestick och faktiskt delar dem försiktigt till skillnad från "vissa andra" ( ;) ) går det ju prima! Och så äter man inte lika snabbt vilket är perfa för en annan som äter på tok för snabbt när något smakar bra, och därmed inte känner smaken lika länge :D

Äsch, där pajade min sked också :mad:
:rofl::rofl:
 

Liknande trådar

Mat med semlor, egentligen? Jag menar, en slät bulle; intetsägande. En stor slafs grädde; seriöst. Florsocker överallt i ansiktet. Ja... och...
9 10 11
Svar
204
· Visningar
9 084
Senast: Acto
·
Kropp & Själ Det står saker i min journal som inte stämmer. Jag ska ha fått en viss behandling står det, men det har jag inte alls. Och en annan sak...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 263
Senast: Rosett
·
Fordon Skulle köpa kylarvätska idag och blev tillfrågad på macken om jag skulle ha röd, grön eller blå vätska? Killen bakom disken sa att det...
Svar
17
· Visningar
1 206
Senast: Pegasus63
·
Juridik & Ekonomi Jag var i tingsrätten under hösten där gärningsmannen dömdes, jag var målsägande. Nu fick jag hem en dom från hovrätten som inte ändrar...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp