Flugfiskare

Sv: Flugfiskare

Vi fiskar ofta på Hökensås. Jag har tittat mycket på just flugfiske. Men jag låste säga att det ser mycket svårt ut.
 
Sv: Flugfiskare

Kör ni fluga eller spinn då? Flugfiske är inte så svårt, men det kan ta lite tid att lära sig :)
 
Sv: Flugfiskare

Har aldrig varit på Hökensås, däremot har jag en vän som bor i Tidaholm, så när jag hälsar på henne lär det bli en tur!
 
Sv: Flugfiskare

Är jag den enda flugfiskaren här, eller är vi fler? :)

äger ett spö, men har inte blivit vän med et.
hasplar än så länge mestadels, eller metar.
men tänkte lära ig till sommaren att hantera flugan
 
Sv: Flugfiskare

Det låter som en god idé! Du har ju dessutom kust bakom knuten om jag fattat det rätt? (Eller väldigt nära i alla fall) där har du ju både havsöring (Iofs inte på sommaren) men allt möjligt som gädda, havsöring, gös osv osv.
 
Sv: Flugfiskare

Det låter som en god idé! Du har ju dessutom kust bakom knuten om jag fattat det rätt? (Eller väldigt nära i alla fall) där har du ju både havsöring (Iofs inte på sommaren) men allt möjligt som gädda, havsöring, gös osv osv.

Vilka fiskar fiskar man med fluga?
 
Sv: Flugfiskare

Det går att fiska ALLA fiskar med fluga! Det är det som är det fina! :)
 
Sv: Flugfiskare

Jepp! Det finns folk som de enda de gör är att åka runt världen och fånga så många olika arter som möjligt på fluga, allt från haj till små löjor!
 
Sv: Flugfiskare

Är jag den enda flugfiskaren här, eller är vi fler? :)

jag älskar all sorts fiske, men bäst r väl å sitta på en brygga å meta kattmat(småfisk) och umgås med kompisar.. (dom flesta fiskarna släpper man tillbaka också)

istället för att sitta framflr datorn och umgås =/
 
Sv: Flugfiskare

faktiskt har jag knappt varit ute för nå myggor då jag varit ute, iof så kommer dom när solen börjar gå för långt ner eller försvinner.. men då har man själv försvunnit redan :p
 

Liknande trådar

Fritid Jag är väl knappast den enda som tittar på True Crime här? Jag har förstås Discovery+(ID), tittar även på TV4, Netflix och Viaplay...
Svar
4
· Visningar
259
Senast: snorp
·
Hemmet Hörde något hemskt idag. Finish har tydligen slutat tillverka diskmaskinspulver! Min värld rämnar. Vad finns det för fler tillverkare...
2
Svar
39
· Visningar
1 389
Senast: skogaliten
·
Hemmet I förra veckan installerades äntligen den begagnade diskmaskinen som jag fick för flera år sedan. Första gången jag körde den så betedde...
Svar
7
· Visningar
774
Senast: corzette
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 119
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp