Flugridtäcken?

Deluxe_person123

Trådstartare
Nu var det dax för en till liten fråga :)
Min pålle skulle behöva ett flugridtäcke men jag vet inte vart jag kan hitta ett bra :(
Är det någon som har ett bra som kan tipsa om det så skulle både jag och pålle vara glad.
Behöver veta om; Hållbarhet då jag rider mest i skogen, pris och vart det sitter (gärna runt sadeln och fram på bröstet lite grann)
Tack på förhand :heart
 
Rambo fly rider med vamoose räddar min häst genom somrarna :love:
Det täcker rumpa, sidor, hals och bringa.
 
Går det att rida fortare än skritt i dom? De ser väldigt begränsande ut i halsdelen tycker jag. Men jag har aldrig sett nått IRL.
Typ fyrsprång funkar finfint för oss. Bakdelen av täcket sitter som ett skrittäcke runt halsen och halsdelen är som en vanlig täckeshals som även hänger ner över bringan. Inte det minsta begränsande.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
804
Senast: escodobe
·
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Har ett evigt bekymmer med mitt bäcken. Hästen är rätt normal i ryggen och kan ha det mesta som kommer i modell som tar lite manke och...
Svar
15
· Visningar
1 633
Senast: Mogge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp