Flugtäcke

Sporthorse

Trådstartare
Vilket flugtäcke ska man köpa om man vill ha ett bra flugtäcke i sommar och på betet? Tänker att det ska hålla mygg, knott och flugor borta men samtidigt sitta bra. Tips?
 
Jag har googlat massor på samma fråga och beställde efter det ett rambo protector. Internet säger att det skyddar bra och har väldigt bra passform👍
Rambo hoody får också bra recensioner men ska vara lite varmare.
 
Jag har googlat massor på samma fråga och beställde efter det ett rambo protector. Internet säger att det skyddar bra och har väldigt bra passform👍
Rambo hoody får också bra recensioner men ska vara lite varmare.
Rambo är ju en klass för sig, har kikat lite på just protector innan och det kanske blir en sån då. Är du nöjd än så länge?
 
Det beror på hur din häst ser ut. Min passar perfekt i Bucas men Rambo och Amigo är som tält som åker bak och skaver i bogen.
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Nu är sommar på gång vilket innebär alla dessa flugor.. Min häst avskyr dom och får massor med bett så hon behöver flugtäcke...
Svar
0
· Visningar
264
Senast: klaraa
·
Utrustning Jag har ett Rambo Protector flugtäcke vars innerfoder gått sönder över manken. Jag tänkte att jag skulle försöka laga det men har inget...
Svar
2
· Visningar
491
Senast: Corax
·
Utrustning Jag har en SWB med brett ansatt hals och bred/djup bål. Hon har Rambo i det mesta ute men kan även klämmas in i Amigo när det krisar...
2
Svar
24
· Visningar
1 322
Senast: Corax
·
Utrustning Vad har ni för tips ang flugtäcken. Vi är nu inne på tredje täcket den här sommaren... Amigo Buzz-Off, Haglunds..., har nu beställt ett...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp