Flyinge-hingstar "live" på siten!

T

Thildha

Flyinge har (äntligen!) börjat att lägga ut sina hingstar på video nu, två än så länge, fler kommer snart :banana: :bump: :bow:

Det är Qalle och Cathageno som är först ut.
Snutten med Qalle är riktigt bra tycker jag, även om kvaliteten på filmen inte är helt på topp (syftar på den bästa, för Bredband), men då skulle det kanske ta för evigt att ladda ner den..?
Cathagenos snutt är från Falsterbo i somras, och inte lika bra som Qalles tycker jag - Qalles var verkligen komplett.

Hoppas fler hingstägare gör samma sak, och får man drömma så kanske det kommer en CD med i hingstkatalogen nästa år som det har uttryckts önskemål om flera gånger tidigare här på Buke :angel:
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Jättebra initiativ av Flyinge. :bow: :bow:
Såg även på en hingsthållares hemsida att man kunde köpa en DVD med hingstarna på den stationen för endast 50:- :banana: :banana:
Äntligen!
Kanske hade debatten och mailen i vintras lite verkan.
Hoppas verkligen att fler följer. :banana:
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

kima skrev:
Såg även på en hingsthållares hemsida att man kunde köpa en DVD med hingstarna på den stationen för endast 50:-
Blir så nyfiken, vilken hingsthållare???
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Jag har köpt en video från Lena Zeiloth på Eklunda i Örebro. Alla (tror jag) Blue Hors och Ask hingstar finns med.

Håller med, jättebra initiativ. Så mycket lättare/bättre ett se hingstarna "live" och inte bara på retuscherade bilder!!
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

*jag undrar när resten av filmerna läggs ut!?!*
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Såg det :D De e ju helt super!
Väntar på att få se videosnutt med Riccione :d , han har samma pappa som min älsklingspålle.
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Suveränt! Fick man önska ännu mer så ville jag haft lite filmer där man fick se dem visade vid hand och löshoppade. Drömma går ju... :D
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Nittionio skrev:
Jag har köpt en video från Lena Zeiloth på Eklunda i Örebro. Alla (tror jag) Blue Hors och Ask hingstar finns med.

Håller med, jättebra initiativ. Så mycket lättare/bättre ett se hingstarna "live" och inte bara på retuscherade bilder!!
Yippie :bump: där finns ju två av kandidaterna till mitt Stanford-sto!!! Då ska jag genast köpa den! :bump:
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

såg att de lagt ut filmer på de flesta hingstarna nu, ville tipsa er om det bara:)
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Tusen tack!Så vänligt av dej att upplysa oss!Har inte varit inne där på ett tag nu!
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

*lånar knapp*

Nu är jag elak :devil: men...
...HAR Richfield några leder i sina bakben och varför använder han i så fall dem inte, i synnerhet hasleden? :confused:
...varför tävlas inte Akribori, han ser ju faktiskt oerhört välutbildad ut? :confused:
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Antar att en av orsakerna till att han inte tävlas är att han har otroligt många ston per säsong, samt att han de senaste åren inte varit stationerad på Flyinge. Det är ju inte omöjligt att någon icke-flyinge ryttare skulle kunna tävla honom, men det kanske motsäger någon av deras policys, vad vet jag :angel: ;)
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Åh! Roligt roligt! Synd att inte Wetano var med bara... Kom just på att man kunde se hans avkommor, de likar min pålla :)
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Kollade filmerna på "Internationella Topphingstar" på min favorit Londonderry, men visst har han lite oengagerade bakben om man tex jämför med Don Fredrico? Kan ni kolla och ge mig lite kommentarer!?
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Londonderry var en stor besvikelse för mig som inte sett honom tidigare, hade förväntat mig mycket mer. Då var Wordly betydligt bättre (även om han bara bytte fram och inte bak på diagonalen) och framför allt Don Frederico som var riktigt bra.
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Kissing Spine skrev:
Åh! Roligt roligt! Synd att inte Wetano var med bara... Kom just på att man kunde se hans avkommor, de likar min pålla :)

Hej :p vart kan man se hans avkommor? Vilken sida? Jag har en 3åring efter honom..en riktig kopia av sin pappa :banana:
 
Sv: Flyinge-hingstar "live" på siten!

Gå in på flyinga och avel och vart tog han vägen? sedan på avkommor
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp