Bukefalos 28 år!

Flyinge RF

Nelle

Trådstartare
Den 3-4 april drar (svenska) säsongen äntligen igång! Är det någon mer än jag som ska till Flyinge då? eller har ni er kick off i Gärds? Eller kanske på ett helt annat ställe?
 
Min Mister Pooh ska gå debutanten där är det tänkt, rids av Niklas Lindbäck. :) Har ingen koll på om min andra ska gå där, får väl kolla det... :o
Nu väntar man bara på att tjälen ska släppa så pållen får prova lite terränghinder... :crazy:
 
Nej inte i år, jag vet inte riktigt var eller när jag skall säsongsdebutera faktiskt, kanske * i sämsholm som uppmjukning.
 
Tjälen skall släppa , vad är det för lyx :D Jag har tävlat i Gärds med is i dikerna för många herrans år.
 
Det är Nicke som "mesar" inte jag. :D
Jag brukar fara fram i skogarna över isen, det går så bra så... :banana:

Vi ses kanske i Gärds bland isen i år då! ;)
 
Jodå, vi ska dit och starta 90 cm. Hoppas bara att man inte blir bortlottad... Är det vanligt, har aldrig hänt mig men man vet väl aldrig...
 

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 545
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
998
Senast: Tonto
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Oknytt
·
Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
2 077

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp