Flyinges tävling?

N

Narcissa__Malfoy

Är det någon som har koll på vad de har för sig? Det står på deras hemsida att listor med deltagare och de som står på kö skulle ha kommit upp för nästan en vecka sedan.
Jag har mejlat dem om detta men inte fått något svar. Vill veta om det finns möjlighet att komma med. Annars vill man ju kunna anmäla en annan tävling.
Någon som vet något alls? ;)
 
Sv: Flyinges tävling?

Jag ringde och kollade för en dryg vecka sen. då gick det bra att anmäla, vet dock inte när den "nya" anmälningstiden gick/går ut... dom skulle lägga ut en ny propp sa dom, har dom inte gjort det?
 
Sv: Flyinges tävling?

Nej, ingenting. Det känns lite jobbigt att inte få kontakt med dem. Man vill ju gärna kunna planera lite.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 124
Senast: Dorinda
·
Samhälle Köpte en vara från privatperson, jag betalade frakt och varan, personen lämnade in varan på morgonen den 26/9, alltså förra tisdagen. På...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 210
Senast: Fibusen
·
Juridik & Ekonomi En tråd till om mina "grannar" då.. etablerade pundare och småtjuvar Väldigt många nätter kommer de körande med saker som cyklar...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: MiniLi
·
  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 568
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp