Flytt ut på landet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart ska vi flytta ut på landet från stan.Placerar oss i Grevagårdsbyn och hoppas hitta en medryttarhäst i närheten.
Äntligen kan man gå barfota i gräset(markplan)och njuta av den riktiga naturen på landsbygden..Längtan är stor där vi nu sitter bland flyttlådorna på vån 3.
 

Välkommen. Häst lär du nog hitta. Åkte förbi grevagårdsbyn häromdagen och maken frågade om det verkligen bor någon där. Jag sa tvärsäkert ja men insåg att jag inte har en aning. Hoppas du har grannar...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
625
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 569
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 202
Senast: MML
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp