Flytta 'inställningsmoj' på android

Corax

Trådstartare
Jag blir så frustrerad!
När jag köpte mobilen och skulle surfa så befann sig menyn med bokmärken, sök, dela mm i underkant av skärmen. På något sätt lyckades jag få den till överkant, där jag ville ha den.

Nu har den helt plötsligt hoppat ner i underkant igen och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ändrar det!
Någon som vet?

Screenshot_20190131-102312.png
 
Öppna chrome, skriv "chrome://flags" i adressfältet. Skriv "duet" i sökfältet för inställningarna/flaggorna. Under inställningen "Chrome Duet" ändrar du till "Disabled". Stäng chrome-appen helt och starta den igen. Det ska förhoppningsvis fungera :)

(På min telefon är dock inställningarna omvända av någon anledning, så om inte ovanstående fungerar, testa då att välja "Enabled" istället).
 
Öppna chrome, skriv "chrome://flags" i adressfältet. Skriv "duet" i sökfältet för inställningarna/flaggorna. Under inställningen "Chrome Duet" ändrar du till "Disabled". Stäng chrome-appen helt och starta den igen. Det ska förhoppningsvis fungera :)

(På min telefon är dock inställningarna omvända av någon anledning, så om inte ovanstående fungerar, testa då att välja "Enabled" istället).
:bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
760
Senast: Fideli
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 496
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 668
Senast: lundsbo
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp