Bukefalos 28 år!

Flytta med katterna

vippan

Trådstartare
Vi är i flyttartagen och katterna (2 st) ska förstås med! (Vad annars?) Har någon erfarenhet av "kattflytt"? Jag hoppas att det ska gå bra och att de ska trivas på nya stället lika bra som vi! ;)
 
jag har flyttat massor med mina katter,. och det har gått jättebra! Är väl individuellt och så, men det brukar ju gå bra... Nu har jag hållit på och flyttat med jämna mellanrum under hela katternas uppväxt, så de är liksom vana att det är jag som är den fasta punkten, och inte huset. Det är nog mest viktigt bara att man håller dem inne i huset/lägenheten några dagar innan man släpper ut dem, så de fattar att det är där de ska bo nu..
Lycka till med flytten!
 
apropå katter, vi har 3 kattungar hemma nu som är 8 veckor, supersöta! Men en av dem har varit lite efter o slö, inte hoppat runt o busat som de andra, och vi skulle åka till veterinären med den idag, men gissa vad jag hittade i går? Jo, kissen låg i rabatten alldeles livlös. :cry: Fatta vilken ångest man fick då. :crazy:

/ :banana:
 
Jodå - jag flyttade förra sommaren med 5 st katter..... var väldigt livat inne i 4 veckor, gick med de i sele efter ca 2 veckor men sen efter fyra veckor fick de ut allihop, och det gick jättebra !

Lycka till
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 870
Senast: cirkus
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Bison
·
Katthälsa Jag och sambon adopterade en honkatt från ett katthem för en månad sen. Hon är cirka ett år gammal och vi vet inget om hennes bakgrund...
Svar
2
· Visningar
671
Senast: DeCloe
·
Katthälsa Finns det någonstans där jag kan hitta statistik på hur många kattfödslar som leder till komplikationer och liknande? Bakgrunden är...
Svar
6
· Visningar
616
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Börja rida
  • Hovelände
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp