Flytta tråd från dagbok till allmänt

Krokus_igen

Trådstartare
Råkade posta i dagbok men tror att tråden skulle göra sig bättre i allmänt. Kan man flytta tråden eller ska man starta en ny på rätt plats?
 
Råkade posta i dagbok men tror att tråden skulle göra sig bättre i allmänt. Kan man flytta tråden eller ska man starta en ny på rätt plats?
Det bästa i sådana här fall är nog att rapportera inlägget och beskriva vad man vill skall göras med det.

I det här speciella fallet ber jag dig skriva ett lite mer utförligt inlägg under rätt forum, det inlägg du syftar på är inte helt enkelt att förstå så jag tror det är bättre att du skapar ett nytt lite mer utförligt så raderar jag det gamla.
 
Sedan tänkte jag också informera om att när det gäller Dagbokstrådar så kan Trådstartaren även själv radera en sådan tråd eller vissa inlägg i den.

Detta skedde senast i "smyckestråden" som nog egentligen inte borde legat under dagbok, men i och med att den gjorde det kunde TS radera hela tråden. Detta är något som är speciellt för dagbokstrådar och annonser, trådar på övriga forum kan endast raderas av moderatorer.
 
Det bästa i sådana här fall är nog att rapportera inlägget och beskriva vad man vill skall göras med det.

I det här speciella fallet ber jag dig skriva ett lite mer utförligt inlägg under rätt forum, det inlägg du syftar på är inte helt enkelt att förstå så jag tror det är bättre att du skapar ett nytt lite mer utförligt så raderar jag det gamla.

Jag förstår.
Men tycker det var lite synd för, iallafall jag, skulle velat se hur många views den kom upp i....
 
Sedan tänkte jag också informera om att när det gäller Dagbokstrådar så kan Trådstartaren även själv radera en sådan tråd eller vissa inlägg i den.

Detta skedde senast i "smyckestråden" som nog egentligen inte borde legat under dagbok, men i och med att den gjorde det kunde TS radera hela tråden. Detta är något som är speciellt för dagbokstrådar och annonser, trådar på övriga forum kan endast raderas av moderatorer.
Det visste jag redan:)✌️
Men tack iallafall!!
 

Liknande trådar

Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: Happimess
·
  • Artikel
Dagbok Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 892
Fordon Om tråden inte ligger rätt så får den flyttas till rätt ställe. Lite svårt att veta var den hör hemma. Jag ska skriva upp för BE i...
Svar
2
· Visningar
498
Senast: Fetaost
·
  • Artikel
Dagbok Jag skrev om dethär i min andra dagboks tråd men jag in såg att jag vill göra ett tydligare inlägg om det i en egen dagboks tråd. Och...
Svar
12
· Visningar
1 962
Senast: Mauen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp