Flyttbar sadelkammare?

kaninälskare

Trådstartare
Hej!
I ett nytt stall så får jag knappt plats i deras sadelkammare. Det är litet och väldigt trångt och jag har en del grejer tyvärr.
Jag undrar om någon haft en "egen" liten sadelkammare? Som nån slags mini bunker eller någonting på några enstaka kvadrat att ställa bredvid ordinarie sadelkammare. Vet att någon annan hade så i ett föregående stall, någon stor rullgrej med utrustning till sina hästar. Svårt att beskriva och tvivlar på att det heter bunker :confused: Som ett stort sadelskåp ungefär. Hoppas någon själ vet jag menar!
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 450
Senast: Ajda
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 338
Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 650
Senast: Lavinia
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 380
Senast: moonstruck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp