Flyttbart stall

Pudlan

Trådstartare
Någon här på Bukefalos som har flyttbart stall? Tänker på stall som står på lastväxlarram, containerstall eller på annat sätt som är flyttbart med kranbil eller lastväxlare.

Skulle behöva tipps och ideer! Gärna bilder om det finns.
Behöver bygga alt köpa ett flyttbart stall med två boxar gärna på 8-9 kvadrat per box. Är till ponny modell mindre. Funderar på skötselplats mellan boxarna. Skall stå på annans mark och får inte bygga något annant än att det går lätt att ta där i från ex lyftas med kranbil eller lastväxlare.
 
Sök på Container stable och få massor av bra (och en del jäkligt dåliga) exempel på hur ett sådant kan byggas.
Tycker det ger ton med inspiration.
 
Någon här på Bukefalos som har flyttbart stall? Tänker på stall som står på lastväxlarram, containerstall eller på annat sätt som är flyttbart med kranbil eller lastväxlare.

Skulle behöva tipps och ideer! Gärna bilder om det finns.
Behöver bygga alt köpa ett flyttbart stall med två boxar gärna på 8-9 kvadrat per box. Är till ponny modell mindre. Funderar på skötselplats mellan boxarna. Skall stå på annans mark och får inte bygga något annant än att det går lätt att ta där i från ex lyftas med kranbil eller lastväxlare.

Är det ingen här på Bukefalos som har flyttbart stall av något slag?
 

Liknande trådar

Anläggning Det är såhär att vi bor inom detaljplanelagt område, mittemot vårt hus ska vi få arrendera en bit Mark för att kunna få hem min häst och...
Svar
3
· Visningar
1 469
Senast: macan
·
Hästmänniskan Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Svar
8
· Visningar
2 730
Senast: Pudlan
·
Ekonomi & Juridik Hejsan alla, jag behöver lite (en hel del) råd och info. Hoppas ni orkar läsa att detta, ber om ursäkt på förhand för flummig text...
2
Svar
28
· Visningar
4 630
Anläggning Hej, Jag och min sambo har nyligen köpt en mindre gård på landet. Här finns möjlighet till egen häst men inget stall. Det finns en...
2
Svar
34
· Visningar
5 981
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp