Bukefalos 28 år!

Flyttning av tråd

C

cissiny

Är bara nyfiken egentligen... Jag skrev precis en tråd på Senior angående "länsningsförsök" på PayPalkonton. Väldigt sofistikerade sådana, risk för att folks bankkonton blir tömda. Tackolov råkade jag känna på mig att nåt var lurt och loggade inte in. Tråden flyttades på studs till Datorer.

Visst, PayPal är en internetbank. Så långt hänger jag med. Men, jag tyckte att tråden ändå borde ligga på Senior? Dels för att det är en rätt allvarlig grej, och gissningsvis mest folk i den åldersgrupp som finns på Senior som har PayPal. Framförallt dock för att det egentligen inte känns som en datorfråga - kanske skulle den ha varit på juridik?

Just nu känns det som om jag kanske inte skulle ha skrivit tråden alls? Jag ville ju varna folk, det är ruskigt lätt att bli lurad av en så skicklig förfalskning, själv har jag ju inte råkat illa ut.

Nåja, bara mina funderingar...

Mvh Cissi som egentligen inte alls har tid för Buke idag
 
Sv: Flyttning av tråd

Även internetfrågor hör hemma under Datorer, inte bara rent tekniska frågor.

Din tråd gav mig huvudbry. Andra sajter ska egentligen inte alls diskuteras på Buke, det faller under reklamförbudet. Så sent som i går plockade jag bort en tråd om hur Paypal funkar - det får man ta reda på på Paypal, inte här.

Men eftersom det du skrev var en varning för något som folk faktiskt kan förlora pengar på lät jag den vara kvar men flyttade den till Datorer i stället.

mandalaki/moderator
 
Sv: Flyttning av tråd

Okej, jag förstår! :) Är jättetacksam för att du lät den ligga kvar i alla fall! Hoppas att ingen råkar ut för det här, det var verkligen välgjort... Vet inte riktigt varför jag reagerade, kanske just att mitt namn inte stod med?

Mvh Cissi
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 283
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp