E

Emmizen85

är det någon som har nån erfarenhet uttav detta foder :confused: fick höra av en uppfödare att detta är ett mkt bra foder och hon ger endast detta foder till sina hundar, plus att hon tillsätter både ris och makaroner... jag undrar hur det blir med tänderna ? Dom får ju inte jobba speciellt mkt av endast mjukt foder..
 
Våra hundar gnager på ben (och egenhändigt hittade pinnar). Funkar bra. Fodax är ett jättebra foder tycker vi. Har använt det i många år. Vi blandar dock i lite torrfoder för att kunna öka, eller gå över helt till torrfoder då vi är på resa. Blir för häftigt ombyte för deras magar om vi skulle byta foder från en dag till en annan annars. Vi blandar inte i makaroner etc. Undantaget är div matrester om det blir några över i bland. Det åker med.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Viva
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 077
Senast: Castellini
·
Hundhälsa Hej! Skulle vilja höra hur ni hade tänkt gällande fodergiva. Lite bakgrund. Ascot opererade ju bort mjälten den 23 december 2022 pga...
Svar
5
· Visningar
698
Senast: Acto
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 391

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp