Födelsedagspresent-tips

Seabaz

Trådstartare
Jag är på jakt efter en present till en flicka som fyller 1 år nästa vecka.
Jag själv kan inget om barn :p

Vad uppskattar man som förrälder att vänner ger till ens barn?

Gissar att barnet kommer få mängder med kläder och leksaker redan... men det kanske är det bästa att gå på?

Ge gärna tips på bra-att-ha-saker. Jag är lite emot att köpa presenter i vanliga fall men om jag nu ska göra det vill jag köpa nåt bra och inte nåt junk som blir bortglömt efter en vecka...

Och om andra behöver tips med till andra barn, använd gärna denna tråd :)
 
Jag är på jakt efter en present till en flicka som fyller 1 år nästa vecka.
Jag själv kan inget om barn :p

Vad uppskattar man som förrälder att vänner ger till ens barn?

Gissar att barnet kommer få mängder med kläder och leksaker redan... men det kanske är det bästa att gå på?

Ge gärna tips på bra-att-ha-saker. Jag är lite emot att köpa presenter i vanliga fall men om jag nu ska göra det vill jag köpa nåt bra och inte nåt junk som blir bortglömt efter en vecka...

Och om andra behöver tips med till andra barn, använd gärna denna tråd :)

Tipsar om att öppna teckenvärlden för föräldrarna och barnet. "Tala med tecken" är superfina små böcker med teckenspråk för små barn. Dottern älskade de böckerna. Finns i olika teman, tex känslor. Tecken är det fantastiskt sätt att tidigt kunna kommunicera med sitt barn innan det har ett språk. Kommer köpa några såna böcker till min bästa vän vars dotter fyller 1 år snart.
 
Nu har jag beställt ett pussel där bitarna består av större bokstäver av flickans namn :idea:

Antar att du inte längre behöver tips då, men jag ger ett ändå utifall att någon annan är i behov av tips. ;) Jag gav en UV-dräkt i 1-årspresent till min guddotter, det var jätteuppskattat!
 

Liknande trådar

Övr. Barn En vän ska få barn i år, och jag vill köpa något annat än kläder. Tänker på någon fin sago bok samling tex böckerna från disneyklubben...
2
Svar
38
· Visningar
2 055
Senast: Pratsch
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 151
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
762
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
599
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp