Fodergrind med mer än 12 t?

finapina

Trådstartare
Såg att Feed X går att ställa in på max 12 t. Finns det ngn annan bra grind med längre tid? Skulle varit skönt att kunna göra allt klart kvällen innan för följande dags lunchfodring och slippa gå ändå ner till lunchhagen innan jobbet....Planerar en relativt stor hage.
 
Det finns minst en modell med batteri (köp uppladdningsbara) som öppnar sig samma tid varje dygn. Sök på lunchgrind batteri.

Fungerar riktigt bra, men när batterierna är slut öppnar den sig inte. Jag hade hellre sett att den öppnat sig då.

Batterierna håller dock ganska länge (några veckor?), kortare vid kyla.
 
Fungerar riktigt bra, men när batterierna är slut öppnar den sig inte. Jag hade hellre sett att den öppnat sig då.
Det beror på vilken typ av elektromagnet som används. Det är inga problem att göra en grind som öppnas när batteriet är slut, problemet är bara att det då krävs ett mycket större batteri till driften eftersom en sån lösning drar mer ström.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
2 949
Senast: Yeah but
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 502
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 140
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp