Fodervärd eller sälja?

Nytt dilemma.. Film. Speciellt ridfilm. Jag har en bunt men de är 2 år eller äldre. I och med att jag har så ont kan jag inte göra några nya. Inga bra i varje fall.
Är 2 år gamla filmer bättre än inget eller ska jag göra nya där jag knappt kan sitta i sadeln ordentligt?
Hon är ju inte igång i dagsläget just på grund av min höft.
 
Nytt dilemma.. Film. Speciellt ridfilm. Jag har en bunt men de är 2 år eller äldre. I och med att jag har så ont kan jag inte göra några nya. Inga bra i varje fall.
Är 2 år gamla filmer bättre än inget eller ska jag göra nya där jag knappt kan sitta i sadeln ordentligt?
Hon är ju inte igång i dagsläget just på grund av min höft.
Det är bättre med gamla filmer än nya. Du kan ju skriva att de är 2 år gamla och att nya inte går att ta p.g.a. ryttarens hälsa.
 
Nu är det klart och ponny åker till fodervärden idag.
Men så slog det mig, kontrakt! Vi har inget kontrakt!
Hjälp! Vad skriver man egentligen?

Första gången jag lämnar bort en häst så det känns mystiskt allting :nailbiting:
 
Nu är det klart och ponny åker till fodervärden idag.
Men så slog det mig, kontrakt! Vi har inget kontrakt!
Hjälp! Vad skriver man egentligen?

Första gången jag lämnar bort en häst så det känns mystiskt allting :nailbiting:

Om du googlar fodervärdsavtal häst så kommer det upp ett antal färdiga där man bara fyller i, du kan ju se om något av dem passar er :)
 

Liknande trådar

Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 321
Senast: animalasia
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
6
· Visningar
927
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 159
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 053

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp