Träning Födda 2015

Nu har jag äntligen kommit i gång att hoppa min lilla kille! Och om två veckor blir det terrängträning (peppar peppar osv - förra blev ju inte av pga Covid-19), så nu kör vi hårt (typ) för att bli redo för det. 😎

Han skulle även behöva banta lite, han som varit lite väl smal hela sitt liv, tills vi flyttade till nuvarande stallet... Jaja, mera träning kanske räcker, vi får väl se. :angel:

received_232408921509159.jpeg

Vad fina ni är @sorbifolia ! Lagom höjd också! 😁 Tänker hoppa min regelbundet i sommar, nu står det allt som oftast hinder framme på ena utebanan så slipper släpa vilket jag aldrig orkar. Men nu är hon hemkommen från hingst och hoppa hinder får vänta lite.

Igår hoppade vi, och det var SVINKUL :D Hon tuffade på och sög tag i allt även om hon kommit knasigt innan. De flesta språng är jag jättenöjd med, hon var inte i något och tvekade inte på någon hindertyp. Mina stallkamrater är med på hoppträning light en gång i månaden och i juni hoppas jag att jag också kan och inte jobbar, det vore kul om hon fick hoppa en riktig bana på p&j nu när polletten trillat ned. Och en bild på mig och ponny.

Bifogade filer

Hästmänniska och Häst

Hästavel och Grenar

• Suarez?

Hund, Katt och Andra djur

• Valp 2020

Allmänt, Fritid och Barn

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser