Födda 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har inte hunnit jobba med det tillräckligt mycket ännu (haft en viloperiod nyss) men tycker vi börjar komma till fin avslappning i traven nu och att hon börjar jobba mer genom kroppen :)
Är inne på att även lägga till det (kanske bara magbandet) när jag tömkör, man kan ju ha det när man rider så borde ju funka även på töm :)
Jag rider och tömkör med mitt. Varför bara magbandet när du rider och tömkör? Jaha trodde du jobbade med hela kittet när du tömkörde 😊
 
Senast ändrad:
Jag rider och tömkör med mitt. Varför bara magbandet när du rider och tömkör? Jaha trodde du jobbade med hela kittet när du tömkörde 😊
Nej än så länge har jag vant in henne med det och jobbat med båda banden när jag arbetat henne från marken i grimma med övningar från appen exempelvis ☺️
 
Skulle åkt på återbesök till vet idag men det är is överallt så jag ska boka om. Blä.
All snö som kom igår och som sen bara smälte och frös var ju sjukt ovärt🥶
 
Skulle åkt på återbesök till vet idag men det är is överallt så jag ska boka om. Blä.
All snö som kom igår och som sen bara smälte och frös var ju sjukt ovärt🥶
Vi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö 😱 vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!
 
Vi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö 😱 vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!
Vi har klass 2 (Västerbottens kustland) och jag jobbar hemifrån idag, då jag inte kan ta mig till jobbet. Inställda tåg och jag sätter mig inte i bilen i detta oväder och kör. Glad att hästen har flyttat till ett annat stall där jag inte måste vara på plats varje dag 🙈
 
Vi har klass 3 varning och det beräknas komma 70 cm snö 😱 vete tusan hur jag ska lyckas ta mig till stallet idag!

Vi har klass 2 (Västerbottens kustland) och jag jobbar hemifrån idag, då jag inte kan ta mig till jobbet. Inställda tåg och jag sätter mig inte i bilen i detta oväder och kör. Glad att hästen har flyttat till ett annat stall där jag inte måste vara på plats varje dag 🙈
Fy! Inte roligt alls!
 
Fy! Inte roligt alls!
IMG_20210112_115529.jpg


Snövallen på altanen når mig ungefär till axelhöjd skulle jag tro 😅
 
Jag har skottat av övertråden i mina hagar, och skottat fram vattnet till hästarna. Glad för fyrhjulsdriven bil och tåliga hästar. Vet att jag önskat snö för att kunna fortsätta inridningen av min pålle men inte behövde allt komma på en gång
 
När jag köpte Geisli förklarade säljaren varför han har så kort man... jag är lite tveksam till om den verkligen är kort, längsta stråna går nedanför bogknölarna. Men den har nog växt :)
 

Bifogade filer

  • 20210112_172442.jpg
    20210112_172442.jpg
    217,2 KB · Visningar: 20
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
12 815
Hästhantering Jag har för 3 mån sen köpt min första egna häst, ett 8-årigt sto, polsk import (polsk angloarab). Jag har hållt på med många hästar med...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
15 451
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 278
Senast: Milosari
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 852
Senast: pews1972
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp