Födda 2019

Skye

Trådstartare
Nu börjar det väl dra ihop sig för en sådan här tråd där alla får visa upp sina underverk 😍
 
Många fullblodsföl är födda men verkar inte skriva här, men snart kommer väl resten av gänget :)
 
26825
53679325_10157091825871449_6430528514218262528_n.jpg Neas Feodor född 9 mars E: TheMas Arv 306 och stoet Neas Fina-Mi (E Fenomen)
 
Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.
 
Ikväll 20:15 på dygn 350 födde vår Semiramis SD en hittills frisk hingstunge e. Gammelenggårds Zappa. Han är mörkbrun, har tre vita halvstrumpor och stjärn. Skall försöka ta någon bild i morgon när de går ut i hagen, om gud vill och byxorna håller :love::up: Mira mår hittills också bra och efterbörden har släppt fint. Nu skall han bara fortsätta äta och bajsa, så skall han döpas i morgon.
Å GRATTIS!!❤❤❤
 
Den "lille fule" mår ännu bra. Den piggaste och mest sociala hingstunge vi haft. Han travar glatt fram och hälsar, vilket gör att det är lite svårt att få till en bild inomhus. Skall försöka fota när de går ut om en liten stund. Här skall döpas!
27806
 

Liknande trådar

Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
18 19 20
Svar
392
· Visningar
48 115
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 424
Senast: Mia_R
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 830
Senast: Smurfoff
·
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
23 403
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp