Födda 2019

AW

Trådstartare
Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så jag hoppas på att det finns fler som har hästar födda 2019.

Min häst heter Eddie och är en Nordsvensk brukshäst, planen är att tävla framförallt dressyr med honom. Han är redan inkörd så det kommer jag att fortsätta med och jag hoppas på att även kunna träna lite WE med honom framöver. Han har bott hos mig en vecka nu och han är precis så fantastisk som jag hade hoppats på :love:. Självklart har han stunder när han är väldigt tydligt tre år, som när de glömmer vad de faktiskt kan men han ger mig en så härlig känsla för framtiden.


2022-08-26_kvadrat.jpg
 
Jag har köpt en unghäst! :D Jag tillhörde tråden med hästar födda 2007 och tyckte att det var så roligt att följa jämngamla hästar så jag hoppas på att det finns fler som har hästar födda 2019.

Min häst heter Eddie och är en Nordsvensk brukshäst, planen är att tävla framförallt dressyr med honom. Han är redan inkörd så det kommer jag att fortsätta med och jag hoppas på att även kunna träna lite WE med honom framöver. Han har bott hos mig en vecka nu och han är precis så fantastisk som jag hade hoppats på :love:. Självklart har han stunder när han är väldigt tydligt tre år, som när de glömmer vad de faktiskt kan men han ger mig en så härlig känsla för framtiden.


Visa bifogad fil 99153
Fin häst!
 

Liknande trådar

Gnägg Hej kanske blir en luddig tråd! Och hoppas jag lagt den under rätt prefix :) Jag har inga planer på att köpa ridhäst igen, i alla fall...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
9 331
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 122
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 008
Senast: mackan
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
6 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Orolig
  • Vilka poddar lyssnar du på?

Hund, Katt, Andra Djur

  • Att ångra en valp
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp