Födelsedagspresent

fejko

Trådstartare
Syster fyller jämt och hon sjunger i kör och läser böcker. Någon som har ett tips? Finns det något speciellt som körsångare gillar?
 
Sånglektioner?
Hmm hur ordnar man något sådant? Låter lite för avancerat för mig som inte kan något om körsång. Vet inte heller vilken nivå syster är på?

Funderade på att köpa en halsduk för det kan man väl behöva när man står ute och sjunger i Coronatider men det är lite tradigt...
 
Jag är körnörd deluxe. Hade ÄLSKAT sånglektioner. Eller att åka på körläger/körkurs, men det är ju dåligt med sånt nuförtiden tyvärr. Budgetalternativ är en schysst körpärm eller någon bok med röstövningar. Eller såna här gem:
AIMG42400.jpg
 
Eller en svart, drygt knälång lite finare kjol, för har man ingen officiell körklädsel brukar det alltid bli "svart" och då är det nice att ha något snyggare.
 
Tack för alla bra förslag! Syrran tyckte det där med sånglektioner lät roligt hon skulle fundera på saken!

Det får bli en bok så länge.
 

Liknande trådar

Tjatter Fram tills jag var 30 blev jag kollad typ jämt, även när jag köpte typ trisslotter. Nu fyller jag 38 i år och jag skulle säga att det...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
1 865
Senast: MML
·
Fritid Min syster fyller jämnt. Vi andra systrar funderar på att ge henne antingen spa och övernattning eller övernattning och en bra middag...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Fille
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
374
Senast: tott
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
406
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack 17
  • WE-tråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp