Födelsedagspresent

fejko

Trådstartare
Syster fyller jämt och hon sjunger i kör och läser böcker. Någon som har ett tips? Finns det något speciellt som körsångare gillar?
 
Sånglektioner?
Hmm hur ordnar man något sådant? Låter lite för avancerat för mig som inte kan något om körsång. Vet inte heller vilken nivå syster är på?

Funderade på att köpa en halsduk för det kan man väl behöva när man står ute och sjunger i Coronatider men det är lite tradigt...
 
Jag är körnörd deluxe. Hade ÄLSKAT sånglektioner. Eller att åka på körläger/körkurs, men det är ju dåligt med sånt nuförtiden tyvärr. Budgetalternativ är en schysst körpärm eller någon bok med röstövningar. Eller såna här gem:
AIMG42400.jpg
 
Eller en svart, drygt knälång lite finare kjol, för har man ingen officiell körklädsel brukar det alltid bli "svart" och då är det nice att ha något snyggare.
 
Tack för alla bra förslag! Syrran tyckte det där med sånglektioner lät roligt hon skulle fundera på saken!

Det får bli en bok så länge.
 

Liknande trådar

Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
370
Senast: tott
·
Kropp & Själ Att ha en underbar bok att läsa (gärna en tjock som tar sin tid) är en Lycka med stort L. När den tar slut är jag liksom lämnad i ett...
Svar
1
· Visningar
498
Senast: Derivata
·
Kultur Är det någon som har några tips på passande böcker? Jag gillar böcker som inte är för mörka/deprimerande, som har ett hyfsat lyckligt...
2
Svar
38
· Visningar
1 554
Senast: Butros
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
444
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp