Födelsedagspresent?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trissa

Trådstartare
Min kompis flicka fyller 5 idag, och jag funderar på vad som kan vara en bra present!? Det är ett aktivt barn med stooort ordförråd, hon är väldigt alert och på. Kan sysselsätta sig själv utan problem. Jag kan ju förstås fråga hennes mamma, men det vore roligt att komma med något egenpåhittat! Ja, buke-påhittat, i alla fall... ;)
 
Sv: Födelsedagspresent?

Kanske något roligt spel??? Där hon får utveckla sitt tänkande ännu mer.

Har tyvärr inget förslag på vilket spel..
 
Sv: Födelsedagspresent?

Jag är en obotlig bokgivare... ;) Jag ger bort böcker till nästan alla födelsdagsbarn... De flesta bokhandlare har rätt så bra koll vilka böcker som passar vilken ålder.
 
Sv: Födelsedagspresent?

Trissa skrev:
Min kompis flicka fyller 5 idag, och jag funderar på vad som kan vara en bra present!? Det är ett aktivt barn med stooort ordförråd, hon är väldigt alert och på. Kan sysselsätta sig själv utan problem. Jag kan ju förstås fråga hennes mamma, men det vore roligt att komma med något egenpåhittat! Ja, buke-påhittat, i alla fall... ;)

Eftersom du hade skrivit sent så hoppas jag att detta fortfarande är aktuellt...

Har hon "Myror i brallan" som brädspel? Min femåring älskar det - att få Kalle med Kollen frågor om djur, gissa bajset osv. och såklart att få sno diverse kännetecken, bon, mat och annat från mammas och pappas djur och lägga på sitt eget...
 
Sv: Födelsedagspresent?

Jag ska komma ihåg det till jul, tack för tipset! Hon älskar Tudor, så det är nog en kanonpresent! :D I slutänden blev det en Barbie, fast jag egentligen hade tänkt mig något mer pedagogiskt och inte så flickigt... :o Men det fanns så vansinnigt med leksaker, och så svårt att välja för en ovan leksaksköpare!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Mitt i en utredning med sonen. Skolan fungerar inte alls. Han är där och han ”sköter” sig, men det blir ingenting gjort. Läste just...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 503
Senast: Araminta
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 361
Senast: Grazing
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 303
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp