Födda 2019

@Amanda_F och @Murray Vad roligt :)
Kommer du ha foton som man får köpa eller Amanda?
Murray har du hopp eller dressyr eller både och att visa?
Har du anmält? för jag såg idag att det var fullt men men kan anmäla och hamna som reserv.
roligt att få träffa någon som man bara känner på nätet :)
 
@Amanda_F och @Murray Vad roligt :)
Kommer du ha foton som man får köpa eller Amanda?
Murray har du hopp eller dressyr eller både och att visa?
Har du anmält? för jag såg idag att det var fullt men men kan anmäla och hamna som reserv.
roligt att få träffa någon som man bara känner på nätet :)
Ska främst fota för SWB Mälardalens Sociala medier. Så jag vet inte om de har någon annan proffsigare på plats också. Jag tar med min systemkamera men den är inte superpigg numera så jag kan inte lova bra bilder och jag har inte tagit betalt hittills men om det konkurrerar med någons verksamhet så får vi se hur det blir. Skicka ett PM när det närmar sig med vilka nummer och namn så ska jag se till att det blir ngt fint.
 
@Amanda_F och @Murray Vad roligt :)
Kommer du ha foton som man får köpa eller Amanda?
Murray har du hopp eller dressyr eller både och att visa?
Har du anmält? för jag såg idag att det var fullt men men kan anmäla och hamna som reserv.
roligt att få träffa någon som man bara känner på nätet :)
Hopp.
Ah, hörde också att det började bli fullt. Vi har inte anmält men vår kommer ju vara ganska precis en månad så tänkte nog ha lite is i magen denna vecka.
 
Jag tänker visa Amèlie, men det dröjer med info ang datum och plats här.... Frågade förbundet, då hade de det preliminärt klart, men vissa hade klagat på att det blev samma helg som breeders finalerna i hoppning. Så fick besked att avvakta ett slutgiltigt beslut. Lite tröttsamt att inte kunna planera än.
 
Hopp.
Ah, hörde också att det började bli fullt. Vi har inte anmält men vår kommer ju vara ganska precis en månad så tänkte nog ha lite is i magen denna vecka.
Ska du visa en 1-månaders? Eller den kanske inte ens är född än?
Velar om jag ska visa en 6-veckors eller inte...
 
20190710_220838.jpg

Tog några bilder häromdagen.
 
@Narcissa Frågar i rätt tråd istället. Du satte ut en bild i ”välkommen föl 2019” och jag blev så fascinerad av färgen på nya fölet.

Vad blir ditt föl för färg sedan? Jag är inte helt duktig på färger, speciellt föl till vuxen och den såg så vacker ut i färgen.
 
@Narcissa Frågar i rätt tråd istället. Du satte ut en bild i ”välkommen föl 2019” och jag blev så fascinerad av färgen på nya fölet.

Vad blir ditt föl för färg sedan? Jag är inte helt duktig på färger, speciellt föl till vuxen och den såg så vacker ut i färgen.
Tack! Jag vet inte! Antagligen någon form av Isabell. Mamman svart och vit. Pappan gulsvart. Så gulanlaget kommer från pappan.
Mons är guldig mot vit och har rosa hud.
 
Mamma är e. Troll Kos ue. Mogum. Hon kommer ur Pella-stammen som lämnat många fina hästar, bl.a. Troll Kevin och Eld Kevin :)

Den stammen känner jag till😊
Håller inte på med trav längre men många i släkten håller på.
Lycka till med den lilla och söt som socker😍 har förkärlek för kallblodstravare speciellt föl. Ska höra om jag får lägga ut en bild på deras föl, han är superfin.
 

Liknande trådar

Avel En ny tråd för alla hästar födda 2022.
19 20 21
Svar
401
· Visningar
49 995
Katthälsa Jag får förhoppningsvis hem min nya vän snart men jag försöker hitta en vettig försäkring Jag är en nojjig matte och vill ha en rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 593
Senast: Mia_R
·
Fordon Då jag börjar använda hästtransport mer och inte vill be min sambo köra mig så letar jag nu efter en bil som kan dra hästtransport på...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 972
Senast: Smurfoff
·
  • Omröstning
Kultur Tillägg i efterhand: Lyckades lägga in en omröstning för finalen. Man kan rösta på upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
25 464
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp