Födda 2019

Ulla fyller 1 om 14 dagar 😁
 

Bifogade filer

  • 20200501_195547.jpg
    20200501_195547.jpg
    228,3 KB · Visningar: 76
AmĂ©lie fick testa att vara handhĂ€st pĂ„ uteritt i lördags, och hon var jĂ€tteduktig! 😍 Liiite för pigg helt i början bara, men lugnade ner sig nĂ€r hon insĂ„g att hon inte kunde dra ivĂ€g med mammahĂ€st.

Blir perfekt om hon inte blir sĂ„ld, att kunna motionera och miljötrĂ€na lite pĂ„ det hĂ€r viset. 😊
 

Bifogade filer

  • IMG_20200509_153621.jpg
    IMG_20200509_153621.jpg
    482,6 KB · Visningar: 30
VÄr Zappa-avkomma har sett lite tunn och skral ut under senvintern/vÄren. En kur med avmaskning och ett inköp av Vinmital Protein Complex senare sÄ Àr han i rÀtt gott skick för sin Älder tycker (han Àr 13 mÄnader nu).
Det ser ut som att det hÀr blir hans sista sommar hemma men inget Àr klart Ànnu :) Vi putsar sommarbetet nu i helgen sÄ om nÄgra veckor flyttar vÄr lilla grupp ynglingar dit för att Àta upp sig och se lite annat Àn hemmet.
6LZlxwc.jpg

eiruNeD.jpg
 
HÀr Àr vÀldigt blÄsigt nu men smÄkillarna har gott om lÀ i sin hage som vÀl Àr, dessutom mycket grÀs sÄ jag skulle sÀga att de mÄr mycket gott. SÄ hÀrligt att de har gott om plats att leka och busa pÄ.
Mandel har blivit valack pÄ riktigt nu men Triller Àr ju hingst fortfarande vilket mÀrks. Det ska gnÀggas o stajlas sÄ fort nÄgot av stona i nÀrheten byter hage eller man ska rida eller sÄ. Mandel kan gnÀgga nÀr hans mamma gÄr ivÀg.
 
Jag Àr förkyld och har inte kunnat trÀffa Julius pÄ tvÄ veckor, hoppas mÄ bÀttre snart! Ska bli spÀnnande att se om all vinterpÀls slÀppt. Julius och hans kompis Sulan varierar tydligen mellan att ligga utslagna i solen och skena runt hagen, allt eller inget!
 

Liknande trÄdar

Avel En ny trÄd för alla hÀstar födda 2022.
19 20 21
Svar
401
· Visningar
50 063
KatthÀlsa Jag fÄr förhoppningsvis hem min nya vÀn snart men jag försöker hitta en vettig försÀkring Jag Àr en nojjig matte och vill ha en rÀtt...
2
Svar
26
· Visningar
1 598
Senast: Mia_R
·
Fordon DÄ jag börjar anvÀnda hÀsttransport mer och inte vill be min sambo köra mig sÄ letar jag nu efter en bil som kan dra hÀsttransport pÄ...
2 3
Svar
56
· Visningar
1 976
Senast: Smurfoff
·
  • Omröstning
Kultur TillÀgg i efterhand: Lyckades lÀgga in en omröstning för finalen. Man kan rösta pÄ upp till 3 alternativ, för att göra det liiite mer...
29 30 31
Svar
602
· Visningar
25 511
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Göra inlĂ€gg med mobilen
Tillbaka
Upp