Fölmönstring Örebro, var någon där och tittade?

S

Skrutt

Berätta vad ni såg, vilka som gick bra osv. Vilka hingstar som var "inne"...
nyfiken!
 
Jag var där och visade en fölunge, men jag hann kolla endel också, många jätte fina föl var där.. :p

Speciellt ett stoföl e. Chess - Opius som också vann fölchampionatet på Kvinnersta! :love:
 
Vad kul. Gick det bra för dig?? Vad är det för stam på din fölunge??
 
Det gick inte så jätte bra för min fölunge då han är ganska liten (2,5 mån) han fick 8-8-8-6-7-7 = 44p. Han busade mest runt på bakbenen och charmade publiken :crazy:
Han är e. Cornetto - Robin Z
 
hej jag var där med mitt lilla föl som är endast 1,5 månad! det gick ej allt för bra 44p hon fick i alla fall 8 på gallopen o 8 på typ.det var i alla fall jätte bra träning för henne. fölet är efter Magini
 
En nyfiken fråga, hur ser fölisen ut i typen? Med tanke på att Robin Z är rätt tung och Cornetto inte är nån lättviktare han heller, är det kul att veta !! Han är vacker Cornetto, tar ibland en omväg till stallet förbi Eklunda. Fast iofs är det Magini som lockar mest, även om Cornetto alltid är den som går i hagen närmast vägen.
 
jag förstår vad du menar.. :D
Mamman till fölet är e. Robin Z u. xx-sto. Så han har fått mycket fullblod och är välproportionerlig utan att vara minsta grov en så länge :smirk:
 

Liknande trådar

Avel Ni som har erfarenhet av det, är det prisvärt? Hur funkar det i praktiken? Vad har ni för kriterier för att ni skall tycka att det är...
Svar
0
· Visningar
198
Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
187
Senast: Badger
·
Fordon Har en gammal Volvo från 2009 som stått nu någon vecka pga köpt ny bil. Imorse när jag skulle starta den så gick det inte, är snö och...
Svar
17
· Visningar
800
Senast: Pegasus63
·
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
719
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp