Fönstret rör sig ibland?

MissFideli

Trådstartare
Ibland kan fönstret röra sig lite. Det verkar gå ihop lite i sidled för att sen återgå till det normala. Inte mycket, nån milimeter. Som om man skakar till på skärmen elle rhur man ska förklara det.

Vad händer?
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Så brukar det bli för mig också ibland, men jag har dock ingen aning om varför.
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Det första jag tänkte på är att ngn scroll/rullningslist dyker upp, men det kanske händer med alla fönster =o)
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Nä, det kan hända när jag sitter och läser en tråd eller vad som helst. När som helst. Behöver alltså inte byta sida.
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Men det lät som det gällde alla fönster, t.ex. utforskaren, icq/msn, när du ändrar inställningar mm. Då låter det lite knasigt :)

Om det bara händer i webbläsaren(Internet Explorer / Firefox osv) så låter det som en scroll-list hoppar fram. Då kan innehållet hoppa lite åt sidan =o)
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Om jag sitter och bara läser på samma sida utan att göra nått så varför skulle en scrollist helt plötsligt hoppa fram?
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Dåligt kodat sida eller element som laddas om.
Det är bara en teori.
 
Sv: Fönstret rör sig ibland?

Har titta efter och det har inget med rullister att göra. I så fall är alla siro (inkl Buke) dåligt kodade, för det händer vilken sida jag än är inne på.

Men hela bilden rör sig, inte bara fönstret.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok varning för triggande ämne kanske, men känner att jag behöver bolla mina tankar. Har nog alltid eller iaf sedan väldigt ung ålder...
2
Svar
20
· Visningar
1 399
Senast: miumiu
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 302
Senast: cewe
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
954
Senast: tanten
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp