Föra över material från en gammal dator till en ny

Sv: Föra över material från en gammal dator till en ny

Flera mailkonton?

Maila dom till dig själv om det bara handlar om worddokument
Är väl det lindrigaste alternativet, eller?

Fast jag tror inte jag ens kan koppla upp den gamla datorn till Internet (det finns t.ex. inget passande uttag för routern och jag vet inte om det finns något nätverkskort så det går att köra trådlöst heller). Annars hade det såklart också varit ett alternativ.

kan man inte bara skriva ut dom på papper?

Samma problem här: jag kan inte koppla in skrivaren i datorn (finns inget passande uttag - USB). Plus att jag inte har någon installationsskiva till skrivaren, utan måste ladda ner drivrutinerna från nätet för att kunna installera den.

Krångel, krångel!

Men i morgon har bror min lovat att flytta hårddisken i alla fall. Det ska ju förhoppningsvis fungera!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så oteknisk att jag tänkte att jag frågar här innan jag skämmer ut mig i nån butik. Min datorskärm gick sönder i förrförra...
2
Svar
23
· Visningar
1 685
Senast: Habina
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
764
Senast: Fideli
·
  • Artikel
Dagbok När jag nu har köpt mig en gammal stuga med en väldigt stor karaktär så kändes det inte som att det fanns några alternativ - stugan bara...
2
Svar
28
· Visningar
2 140
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Köpte en ny laptop i höstas då jag började på universitetet. En billigare Asus som ska vara utmärkt till skolarbete och surf enligt...
Svar
17
· Visningar
655
Senast: Kristall10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp