Föräldrar till barn som rider

Alltså det fejset 😂

Bifogade filer

• 5CC5F83E-A055-4D0C-BE4D-302F4F40D707.png
    5CC5F83E-A055-4D0C-BE4D-302F4F40D707.png
    3,5 MB · Visningar: 68
Dottern har blivit mycket tuffare och känner sig säkrare på ponnyn nu jämfört med bara för en månad sedan. Förut blev hon lite nervös om ponnyn var lite på tårna. Men i går när vi red ut och ponnyn var lite mer pigg och spänd än vanligt så ville hon ändå att jag skulle ta bort linan så de kunde trava iväg. Och det gick så klart superbra, något litet skutt åt sidan bjöd ponnyn på men inget märkvärdigt och inget som dottern brydde sig om. Hon skrattade bara åt henne och klappade om henne lite extra 😊
Samma på ridbanan. Ponnyn behöver få springa på lite för att orka och i början tyckte dottern att det gick lite väl fort jämfört med trötta ridskoleponnysar eller det lilla russet vi lånade förut. Men nu är det inga problem och hon har lärt sig att hänga med i farten 😊

Bifogade filer

• ED3DF0FA-EACB-42FA-9F67-86FD6F075A74.jpeg
    ED3DF0FA-EACB-42FA-9F67-86FD6F075A74.jpeg
    330,9 KB · Visningar: 36

Liknande trådar

Hästliv Hej Söker efter råd och tips. Mina barn rider på en mycket populär ridskola i Stockholmsområdet. Jag är där 2 till 3 gånger i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
1 838
Övr.Barn makens föräldrar har inte varit de bästa på jorden och de har satt sina spår. Han har nu inte haft någon kontakt med dem på ett par...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 357
Övr.Barn Min femåriga son har blivit erbjuden ett ”modelljobb” och vi har tackat ja. Det aktuella företaget har en kul affärsidé som både jag...
Svar
8
· Visningar
744
Övr.Barn Ja, hur är man det? Det är ju en oerhört stor fråga egentligen och jag tror att det finns många olika synvinklar på det. Säkert nästan...
Svar
16
· Visningar
967

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Fritid, Barn

• Covid-19 del 9
  • Corona i stallet - Ulvlek

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat