Förbättringar av reaktioner och smilies

Gunnar

Trådstartare
Moderator
Som jag redan skrivit på annan plats har jag fixat lite med reaktionerna, hjärtat laddades inte riktigt på samma sätt som de andra vilket gjorde att det tog lite längre tid att ladda. Nu bör alla reaktioner laddas lika snabbt och möjligen lite fortare som helhet.

Jag tänkte även börja fixa lite med smilisarna också, där handlar det mera om att visa de som finns i högre upplösning, vilket bör göra de mindre suddiga. De skarpare kommer även laddas på ett lite annat sätt för att laddas lite snabbare trots att de nu är större.
Möjligen byter jag kanske ut någon mot en annan som är väldigt lik men har den bättre upplösningen.

Jag har än så länge bara bytt ett par, men tänkte berätta i förväg, då det ibland kan vara lite känsligt med smilisar :D
 
Än så länge är det bara några som bytt färg till originalfärg.
Alla som var likadana med högre upplösning skall vara fixade nu tror jag.

Jag skall nu fixa lite med de med lägre upplösning för att en del av de skall ladda lite snabbare.

Sedan skall jag fundera på om jag skall byta några till liknande med högre upplösning.
 
Tog mig typ flera år att vara ok med att ens använda smileys förra gången:o och kan säga att jag nu blev lite lätt förvirrad av de gröna då känslan blir mer illamående än glada:rofl:
Den sista i ditt inlägg har varit grön hela tiden, så jag kan inte riktigt se varför den som inte rullar inte kan vara grön också?
 
Den sista i ditt inlägg har varit grön hela tiden, så jag kan inte riktigt se varför den som inte rullar inte kan vara grön också?
Oj den andra kom inte med, syftade mest på den som även du la in i trådstarten även om den som jag la in även kändes lite annan grön än vanligt? Mer julgran i färgen än pastelligt är lättare för mina ögon iaf.

Men i övrigt förutom mina konservativa åsikter om smileys totalavskyr jag smileys som ska vara illamående, kan påverka här :o
 
Är helt klart mer förtjust i gula smilisar än gröna röda och blåda som mest ser illamående/sjuka ut. Den enda jag gillar med "fel" färg är den här :devil: (vilken helt klart slår alla andra sådana med hästlängder)
Ok den här går bra också :arghh: men den ska ju se lite illamående ut.
Och det är inte bara här jag anser gult är bäst utan jag är "rasist" även på övriga nätet
 
Nu är det bara frågan om jag skall byta ut några av de med lägre upplösning till andra liknande som är skarpare, resten bör vara klart hoppas jag.
 
Jag har aldrig gillat färgen på :rofl: så jag använder istället 🤣. Nu får jag byta :D mot 😁 istället.
Förresten @Gunnar När jag citerar detta så ser inte smileys ut som de gör i tråden. Alltså i textfältet. Skrattsmileyn är samma. Gröna stora smileyt är bara kolon och D.
Och den hon vill använda istället ser annorlunda ut bara och ha är fler tänder.

Men allt detta kanske beror på att uppdatering pågår..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 370
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 980
Senast: Sasse
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 893
Senast: valy
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 414

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp