Förbättringar av reaktioner och smilies

Är det inte två som blivit gröna, en som rullar och skrattar och en som (enligt min tolkning) flinar fånigt? :rofl::D
Nej :rofl: blev grön 2014 enligt Gunnars länk. Har den varit gul det senaste menar du?

Men även om :wtf: finns kvar känns det som att den ska ersättas av denna blåa (helt ok för mig även om tungan är mindre uttrycksfull)
:eek:
 
:D:p:confused::cry::love::laugh::heart

Dessa är de enda som har ändrats, prova gärna att rensa webbläsarcachen eller "hard refresh" om ni tror att något inte är som det skall.

Följande funderade jag på att ändra men har valt att återgå till de äldre suddigare varianterna.
:o:mad::angel::crazy::cautious:

Jag valde även att ta bort tre? av de äldre som jag lade in för ca 1,5 år sedan då just dessa knappt användes. Två äldre som faktiskt används :angel1: :love1: får vara kvar, om inte annat för att visa på att jag även lyssnar på kritiken från 2013.

Alla icke-animerade har även flyttat till två "sprite-sheets" som förhoppningsvis skall göra att de laddas aningen snabbare efter en första smilie-visning.
 
Nu har flera lagt in denna :cautious: vad tusan ska den föreställa?! 😆
7A9963E3-D92C-430E-BF37-ABB0A9F738D1.jpeg

Gamla cautious 👌
 
Du måste fortfarande tömma catchen i din dator. Rensa historiken så borde du slippa se hjälmen.
Använder inte dator. Bara telefon eller platta.
Vill helst inte tömma cachen heller eftersom det är så smidigt att ha den kvar. Har dåligt minne så det hjälper att se det som är cachat :D
 
Använder inte dator. Bara telefon eller platta.
Vill helst inte tömma cachen heller eftersom det är så smidigt att ha den kvar. Har dåligt minne så det hjälper att se det som är cachat :D
Men du lär ju inte märka nåt bara för att du tömmer? Det är ju liksom inte så att surf historia och lösenord försvinner?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 360
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 970
Senast: Sasse
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 891
Senast: valy
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 409

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp