Förbereder automatisk reparation

Bra ide!
Pappa (aka. För tillfället uppgiven civ.ing. som försökt felsöka men misslyckats :p) gjorde just det idag. Den tillsynes rätt IT kunniga killen i min ålder som tog emot datorn verkade inte mycket mer hoppfull han heller... 😐
Antagligen kommer de köra något felsökningsprogram för att upptäcka eventuella hårdvarufel och åtgärda dessa, hittas inget fel blir den nog fabriksåterställd så att den ska starta snällt igen. Håller tummarna för lille datorn :)
 
@Dressyrtjejen_97 min dator med Windows 10 fick spunk efter/under någon liknande uppdatering i höstas. Ominstallation av operativsystemet löste det problemet :up:Tvivlar på att det är något krångligare än så med en ny dator som (förmodligen) inte utsatts för märkliga angrepp/nedladdningar.

Gå till inköpsstället om ni inte kommer vidare själva.
 
Har nu fått detta problem, kan inte göra något. När jag kommer till avancerade alternativ och trycker exempelvis återställ den här datorn eller något annat så får jag upp ”Du behöver logga in som administratör för att fortsätta” förut fanns min profil där men nu helt borta och går inte att lägga till den.
 

Liknande trådar

Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
53 355
Gravid - 1år Hej och hå :) Det är inte mycket tid över med en liten bebis i huset, att sitta vid datorn och faktiskt kunna skriva mer än snabba små...
Svar
14
· Visningar
1 409
Senast: vindvissla
·
Övr. Hund Sådär, nu har The Black Destructor känd mental status. Inga jätteöverraskningar, dock lite förvånad över planering/bedömning vid ett par...
Svar
2
· Visningar
1 052
Övr. Barn Trodde aldrig jag skulle behöva starta en tråd om detta men jag behöver ösa ur mig allt, och så behöver jag råd om hur jag ska göra med...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp