Status
Stängd för vidare inlägg.
En stor fördel med att vara ensam är att risken att drabbas av coronaviruset är minimal. Idag har jag i vanlig ordning inte pratat med en enda person.

Men åker jag in affären för att proviantera så finns det så klart en risk att smittas. Jag hoppas att god hygien hjälper.

Idag har jag inte gjort många knop. Jag har gått en promenad och sen har jag pysslat med mina växter. Det känns riskfritt.
 

Jag var modig och gick till affären bredvid tillsammans med barnbarn med familj. Hoppas jag klarar mig då ingen hostade , bara jag som hostar pga astma. Fick en blick av nån i butiken :cautious: men jag får väl se framöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
793
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 089
Senast: Pratsch
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag har varit en till ganska jobbig dag men inte sååå dålig som några har varit nu. Men inte bra heller. Men iallafall så läkaren har...
Svar
11
· Visningar
1 599
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft boendestödet här hos mig idag. Det var andra gången vi träffades. Första gången pratade vi bara och fyllde i lite papper...
2
Svar
38
· Visningar
3 760
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Bästa trimmern till kanin?
  • Hur länge är din hund ensam?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp