Fördriva tiden spel på mobilen?

Monkie

Trådstartare
Vad spelar ni för spel på mobilen? Jag spelade hayday och candycrush länge men har tröttnat. Har lite skifferspel och mattespel men det pallar jag inte alltid med. Skulle gärna vilja ha lite tips på enkla spel men ändå med bra innehåll, liknande hayday kanske.
 
Jag spelar Rival Stars Horse Racing, tycker det är bra trots att det blir en del dödtid eftersom man har begränsat med energi till vissa saker (den återfås över tid dock), och hästarnas träning går på en timer. Men det i sig kanske är ett plus om man bara har några minuter till övers för att spela, det krävs liksom inte jättemycket engagemang för att komma framåt, bara tålamod. :idea:
 
Temple Run, Bejeweled Blitz, Fruit Ninja, Robot Unicorn Attack 2 är de jag brukade spela, nuförtiden blir det inte mycket spelade (spelar mer på datorn). :p
 
Vad spelar ni för spel på mobilen? Jag spelade hayday och candycrush länge men har tröttnat. Har lite skifferspel och mattespel men det pallar jag inte alltid med. Skulle gärna vilja ha lite tips på enkla spel men ändå med bra innehåll, liknande hayday kanske.
Cookie Jam!
Enda spelet jag aldrig tröttnar på, spelat i flera år. Är på level 5400 någonting :)
 
Harpan ihop med ljudbok ^_^, kan inte lyssna utan att göra ngt så blir antingen ngt spel som inte innebär mycket tankeverksamhet eller att läsa eller så virkar jag :p.

Blir lätt för mycket mobil när jag fördriver tiden så började virka och är mår mycket böttre av en timmes virkning än en timmes mobil tid ;).
 
Jag spelar inte så mycket sånna spel, just nu är det No.Pix som används.

Förr var ju spel a la Candy Crush och liknande väldigt tidsbegränsade/antal liv begränsat per dag om man inte fick hjälp från andra spelande. Det tyckte jag var urtrist. Är det så fortfarande?
 
Jag spelar HayDay och Wordfeud. Har spelat båda två i typ 10 år eller så. Är periodare på HayDay, men det händer alltid en massa grejer så när jag återkommer behöver jag komma ikapp allting jag missat med nya maskiner, nya grejer eller bara den nya Valley.
 
Har förvisso aldrig spelat Hayday, men jag tycker dessa har ett visst underhållsvärde: Hungry Shark/Hungry Dragon, Wordfeud, My Horse (om du har iPhone), Seashine, Feist, Harry Potter, Inside. Just nu gillar jag även Life Is Strange där man ska lösa ett mysterium och får olika val att göra under spelet som förändrar storyn. Gillar även War Dragons som är ett lagspel.
 
Jag gillar att ägna nån halvtimma per kväll åt Choices. Det är ett story-spel där man kan styra böckerna i viss mån med sina egna val under spelets gång. Det tycker jag är lite mysigt.

Annars Homescapes eller cc friends för tidsfördriv.
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 103
Senast: starcraft
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 723
Senast: Niyama
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 244
Senast: cirkus
·
Kropp & Själ Som många här inne vet så skilde jag mig för drygt 1 år sen. 1 år som på flera sätt varit tuff, övermäktigt men också otroligt nyttigt...
Svar
14
· Visningar
1 219
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp