Fördriva tiden spel på mobilen?

Jag frågar bara för att jag vill veta vad den siffran har för betydelse i förhållande till det som kallas 'level'. Jag försöker förstå var man ska lägga ribban för lägsta 'level' i ett team. I det team jag gått in i har vi väldigt många som spelar uruselt när det är teamchallenge, och lägsta levelnivån behöver justeras uppåt och just däri tror jag det är det blå värdet som är 'level'.
Ingen fara. Tänkte bara att det kunde vara bra att veta att den ribban inte var särskilt hög. Jag gör inte challenges och sånt heller.
 
Några kanske har skrivit ned de jag har redan men jag har en hel del spel som jag provat på och sedan övergivit :angel: Men kan nog rekommendera en del.

- Rival Stars - hästspel, man tävlar, äger, köper, säljer och avlar på galopphästar. Mycket fin grafik i jämförelse med andra spel! Har även Photo Finish som är samma sorts, med galopphästar, men jag föredrar RS då grafiken är så mycket finare.
- Hungry Dragon - det är ett roligt och rätt unikt spel tycker jag, känns mera tv-spels aktigt. Man styr en drake som är hungrig och behöver äta hela tiden, både människor, djur och små troll :angel::D Grafiken är trevlig även här!
- South Park - för de som gillar tv-programmet :p
- One Piece Treasure Cruise - för fans av one piece (manga/anime).
- Wizards Unite - för de som gillar Harry potter, det går att spela utan intresset men jag tror inte att det blir långlivat då.

Och så har jag ett par skjut spel - en som baseras på ww2 (FC:WW2) och en som jagar vilda djur (DH 2018 och DH classic, samma men två olika appar och olika typ banor) :o (Fast de med vilda djur är mest för att de har jakthundar i dem också :angel:) det var ett tag sedan jag höll på med dem men de har toppen grafik de också!

Jag har ett bra antal andra spel också och har provat på en del. Men dessa ovan är väl de som hoppar ut för mig.
 
Såg ett annat spel nu i mobilen som jag har kvar och som är rätt speciell. TotM - grafiken och spelet påminner så mycket om de allra tidigaste tv-spelen, det är rätt unikt och roligt att prova på åtminstone. :D
 
Har testat flera olika spel nu. Inte fastnat för något som tipsat om här(tråkig jag är!) men fastnat för ett annat som dykt upp under tiden, Numbers game.

Testa inte om ni inte vill fastna. Jag spelar i Quickmode 😊
 
Såg reklam för ett spel jag blev sugen på att testa, tre personer frös och man skulle välja en sak. Sen frös en ihjäl och man skulle då välja en till sak. När jag laddade hem spelet var det Garden scapes och inte alls det som det var reklam för. Nån som vet vilket spel det kan vara?
 
Såg reklam för ett spel jag blev sugen på att testa, tre personer frös och man skulle välja en sak. Sen frös en ihjäl och man skulle då välja en till sak. När jag laddade hem spelet var det Garden scapes och inte alls det som det var reklam för. Nån som vet vilket spel det kan vara?
lyckades ta en print screen. Funkar dock inte att ladda hem som sagt 🤔
Screenshot_20190823_195857_com.instagram.android.jpg
 

Liknande trådar

Mat Jag skulle gärna vilja göra en paj att ha på buffébordet i påsk, t.ex. med fyllning av spenat och kanske fetaost. "Problemet" är att de...
2
Svar
25
· Visningar
1 125
Senast: starcraft
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 828
Senast: Niyama
·
Mat Någon som har tips om en bra helglunch runt Borås? Är en söndag och vi åker förbi Borgstena mot Borås längs väg 183 och sen väg 42...
Svar
1
· Visningar
176
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
15 342
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp