FÖretagssida? Vart?

gadriel

Trådstartare
Vart kan man lägga ut en sida som är en företagssida? Hade ju tänkt göra en sida och lägga på telia där jag ju har plats till det men så läste jag att man inte får lägga ut en komersiell sida, så nu undrar jag om ngn vet vart man får lägga ut det, och där det inte kostar ngt.
 
Til komersielt bruk er det vanlig å benytte webhotell. Desverre vet jeg ikke om noe sted dette er gratis, og lovlig samtidig. Men webhotell koster ikke allverden, og du trenger sannsynligvis ikke det dyreste og mest avanserte.
 
Jo, jag vet att det finns webbhotell men jag har svårt å tänka mej att det inns något gratis. Jag har precis startat upp och därför inte fått någon inkomst på det än så jag vill inte betala en massa nu till en början. Men tack ändå
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så less på den sida som kommer upp när jag startar hemmadatorn. Denna sida kom upp vid datorbyte. Alla dessa rutor som kommer om...
Svar
3
· Visningar
218
Senast: Shaggy
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 830
Senast: cirkus
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp