Förhållanden som snarkar så väggarna rasar

Jag har också bott med snarkare och alltså never again. Och jag FATTAR INTE hur man som man kan skita i att gå till doktorn när ens partner mår så dåligt av att bli väckt varje natt. Finns det liksom ingen måtta på egoismen? Jag blir sur bara av att läsa om det :(

Håller med. Kvinnor generellt är mer måna om sin partners välbefinnande än tvärt om. Jag blir tvärsur. Särskilt vid tanken på hur ofantligt många saker hos mig jag ändrade på i unga år för att det eventuellt skulle göra en snubbe glad.
 
Jag har nu sovit första natten bredvid partner med cpap som han hämtade igår. Vilken grej! Vi vaknade båda utvilade, jag stördes inte alls av maskinens lilla ljud. Fantastiskt! Tog ett par veckor att få hem den på prov.
 

Liknande trådar

Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 298
Kropp & Själ Vet inte vad jag vill med denna tråden egentligen men jag måste verkligen skriva av mig.. Jag har alltid varit den personen som varit...
Svar
7
· Visningar
977
F
  • Låst
Hästmänniskan Hatar är kanske överdrivet, men jag gillar honom verkligen inte. Har haft honom i 3 månader och han trivs i stallet och med...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
38 560
Senast: scizofren
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 794
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp