förhoppningsvis en bild!

Sv: förhoppningsvis en bild!

ok, nu är jag jobbig men det där är en av mina skyddslingar när han vinner i norge.
Han heter Danitas e, Lomitas u, Dansa e, Moulin
Nu när jag kommit på hur man gör så måste jag ju lägga ut en bild på min stjärna också! det här är Anchoridge också ett löp i norge. Han ska nu bli fä'lttävlans häst och målet är att få honom godkännd för halvblods avel!
http://www.messel.no/gallopp/200305/20030517/5_lop/20030517_anchoridge_001.jpg
Visst är han vacker?
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

hej Bladluz! Var har peter hästarna nu? Hörde att han inte skulle få vara kvar i vallentuna? Föresten har Silla fått en lillasyster förra veckan!!
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

han har inte så många kvar nu. men han står på vallentuna, tror jag.
rider inte hos honom längre.
hihi har hon? åh silla:love: hon är ju såld tyvärr. men du är väl däruppe på angarn nu? pussa henne från mig om du träffar henne:D
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Jaha okej!
Det är kul att veta, jag älskar Angarn, det är så fint där
var där och red lite i höstas hos alex mclaren :)
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

vet du hur Silla har det nu? har inte sätt att hon ska starta eller så..
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

vad heter din häst å hur går det?

var du där när jag å en till kom med lilla hästbussen? vi parkerade hos John... han tyckte att min häst såg ut som en JULGRAN...

bara för att vissa är rädda om sina hästar...
personligen tycker jag inte att det är onormalt att linda alla 4 benen å ha boots när man åker transport... å sadel med ländtäcke...
å en graman... men det var det tydligen *mutter*

Pussa på Coolio 1 miljon gånger från mig!!!!! å Ballongen... å stackars Callina... :(
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

ah, har vi träffats?
jag red en koooort period hos Alex... han hade fler hästar som jag kunde rida på banan än va john hade :)
favoriten va Monogram... riktig bitch, men sööööt å nog mest missförstodd... å lilla Tartini såklart... :love:
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Han heter Anchoridge. Jag rider honom själv så det går jättebra, jag har ju haft honom sen han var föl så vi känner varandra väl! Jag var inte där när du kom med din häst. Jag tycker att alla får "klä" sina hästar hur dom vill även om mina åker "nakna"!
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

samma här!!!! valfritt lixom :D

men john står inte som tränare? eller ska du inte tävla galopp med den/tränar själv?

hare!
linda
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Jaha va e de för häst? rider oxå på angarn =)
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

nej, john står inte som tränare. Det är tveksamt om han startar igen, det skulle isåfall vara om dom beslutade sig för att återuppta steeplechase i norge!!
OM han ska starta så tar jag ut egen licens.....
 
Sv: förhoppningsvis en bild!

Det är en stor mörkbrun hingst, jag rider mest på eftermiddagarna när det har lungnat ner sig lite i stallet. Jag gillar att pyssla i lugn och ro.
Du rider hos Nadja va?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
257
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 781
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
2 929
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp