Förklara beroende för ny dejt?

Håll era tummar nu att det snart rullar igång!!

"Det är bra att du kämpar på.
Jag har samtal med L idag kl 10.00, hon handhar allt som har med Previa att göra. Jag tänkte ringa dig senare idag, efter arbetstid. Går det bra för dig? Jag nämner ev diagnoser också så får vi se vad som kan göras.

Jag ska göra allt jag kan för att skynda på detta, jag tycker du är prio."
 
Om du vill hålla isär trådarna ska du kanske ta uppdateringarna om behandlingen i den andra tråden och dejten i den här? :)

Jätteglad att det börjar komma i rullning, vi håller tummarna för dig både vad det gäller killen men framförallt att du orkar kämpa dig igenom ditt beroende. :) :heart
 
Om du vill hålla isär trådarna ska du kanske ta uppdateringarna om behandlingen i den andra tråden och dejten i den här? :)

Jätteglad att det börjar komma i rullning, vi håller tummarna för dig både vad det gäller killen men framförallt att du orkar kämpa dig igenom ditt beroende. :) :heart

Ja, smart! Får köra på det framöver 😊
Tack :heart
 
@pepp
Det finns faktiskt sådana människor som inte flyr åt andra hållet (ven om det verkligen inte går att klandra dem som gör det!). Jag har en sån person i mitt liv, han tycker också jag är det mest fantastiska som stått i ett par skor. Han finns där, och mina återfall har såklart påverkat honom men de har inte skrämt i väg honom. Han kom verkligen in i mitt liv precis när jag rasade ihop ordentligt och jag vet inte hur många gånger han har åkt hit mitt i natten när jag varit full...

Men han blev kvar. Han tycker fortfarande om mig, och ibland nu för tiden så tror jag honom näääästan när han säger åt mig att jag är en fin person, missbruket är inte hela mig. Nu bor han här 🤷‍♀️

Jag vet inte heller om det är bra eller dåligt att träffa någon under sådana omständigheter, men nu blev det så och jag tänker också lite grann att han är ju vuxen, han väljer att vara här i allt mitt kaos.
 
Tror jag ska skriva och avsluta detta.
Vill inte ge honom falska förhoppningar. Men känner inte det där vavavooom som jag exempelvis gör med jägaren.
 
Han hörde faktiskt av sig idag :D
Han hade varit till ett berg vi pratade om att besöka och kolla solnedgången, han sa att han tänkte på mig då och då.

Fint, och jag tänker på honom ibland också ❤
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 723
Senast: manda
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 329
Senast: jemeni
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 220
Senast: Imna
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 595
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp