Bukefalos 25 år!

Förklara beroende för ny dejt?

Hur har det gått @pepp? Har du träffat dejten något mer? Berättat något?

Du behöver självklart inte svara, du kan passa på frågan/frågorna, men jag hoppas det gått/går bra :heart .

pepp

Trådstartare
Hur har det gått @pepp? Har du träffat dejten något mer? Berättat något?

Du behöver självklart inte svara, du kan passa på frågan/frågorna, men jag hoppas det gått/går bra :heart .

Vi har inte träffats mer, men skriver regelbundet. Jag har tyvärr rätt lite med energi för tillfället...

Och jag berättade, rubbet :D kände att det var lika bra att vara ärlig. Han tog det bra och skrev att "jag vet att vi bara träffats en gång, men tveka inte att höra av dig om du behöver stöd eller bara skingra tankarna"
Så det var ju väldigt fint 😊

Vi har inte träffats mer, men skriver regelbundet. Jag har tyvärr rätt lite med energi för tillfället...

Och jag berättade, rubbet :D kände att det var lika bra att vara ärlig. Han tog det bra och skrev att "jag vet att vi bara träffats en gång, men tveka inte att höra av dig om du behöver stöd eller bara skingra tankarna"
Så det var ju väldigt fint 😊

:heart Bra gjort! Och fint svar från honom :heart. Roligt att höra!

Fy vad dåligt jag mått idag. Är huvudet dumt så får kroppen lida. Åt dessutom ingen middag igår, inte mitt smartaste drag.
Tror du det finns någon speciell anledning till att du valde att köpa igår? För det lät inte på din beskrivning som att du suttit och väntat på att få tillbaka kortet så du kunde åka till systemet.

pepp

Trådstartare
Har du coop där du bor? Dom har en "scan and pay" funktion där du betalar i mobilen (med swish eller kort kopplat till det) då hade du ju kunnat ge ditt kort till kompisen men ändå kunnat köpa mat.

Jo, men undviker att handla där då det blir så dyrt. Handlar helst på Willys...

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 935
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
4 685
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
11 864
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 589

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXLI
  • Adventskalendertråden 2021
  • Tvålpump

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack #8